Wednesday, February 10, 2021

Divljanje po društvenim mrežama: - ‘Pa neće internet ratnici odlučivati o dizajnu BMW-a‘

 



Više od pola godine nakon predstavljanja nove serije 4, ne stišava se bura oko novog dizajnerskog smjera bavarske marke. Kao glavni 'krivac' označen je poznati hrvatski dizajner i prvi čovjek dizajnerskog odjela u BMW-u Domagoj Đukec kojem zamjeraju preradikalne vizualne zahvate, konkretno glomaznu prednju rešetku koja će krasiti i nadolazeće modele sa značkom BMW-a.

image
Domagoj Đukec
Foto:BMW

U razgovoru za britanski Autoexpress Đukec se dotaknuo polarizacije mišljenja, ali i čvrsto stao iza dizajnerskog smjera u kojem ide BMW.

- Nemoguće je napraviti dizajn koji se svima sviđa. Razgovaramo svaki dan o tome u kompaniji i normalno je da svatko ima svoje mišljenje, no mi se kao marka želimo istaknuti i zato stvaramo potpuno drugačiji, ali ipak prepoznatljiv proizvod. Nisam iznenađen količinom kritika, no umjesto ignoriranja, mi svaku kritiku prihvaćamo i analiziramo. No, konačna odluka je isključivo naša – zaključio je Đukec.

Bitno izravniji bio je drugi čovjek dizajnerskog odjela Adrian van Hooydonk koji nema razumijevanja za divljanje po društvenim mrežema:

- Volimo ih i mrzimo u isto vrijeme jer su brze, ali društvene mreže mogu biti brutalne. Svako mišljenje nam je važno, analiziramo ga i pokušavamo uključiti u dizajnerski proizvodni proces. No, isto tako, svjesni smo da se iza tih komentara može skrivati bilo tko, čak i ljudi koji nemaju veze s našom markom, niti su naši kupci.

No comments:

Post a Comment